Program naprawczy dla lokali

Szybki Kontakt
Osoba do kontaktu

Łukasz Pelowski

Program naprawczy dla lokali

Przygotowując się do stworzenia procesu naprawczego, najpierw przeprowadzamy dokładny wywiad z właścicielami, aby poznać ich spojrzenie na restauracyjne problemy. Kolejnym elementem przeprowadzenia audytu jest zrealizowanie serii wizyt za pomocą tajemniczego klienta, podczas których szczególną uwagę zwracamy na jakość obsługi, sposoby prezentacji oferty, stosowanie technik sprzedażowych, jakość oraz sposób podania poszczególnych pozycji z menu, czasu realizacji zamówienia czy czystości w lokalu. Te działania pozwalają nam na dokładne sprawdzenie pracy personelu.

Równie ważne jest przeprowadzenie analizy stosowanych już działań marketingowych. Przeanalizowanie czy prowadzone działania dopasowane są do grupy docelowej oraz sprawdzenie poziomu rozpoznawalności marki wśród założonej grupy – są to punkt wyjścia do dalszych działań mających na celu poprawę sytuacji.

Na podstawie udostępnionych dokumentów (faktur, raportów sprzedaży) możemy wyliczyć średnią wartość food costu, przyjrzeć się kosztom, a dodatkowo mając dostęp do grafiku pracowników określamy właściwy poziom zatrudnienia w lokalu – działania te pozwalają określić szacunkową rentowność danej restauracji.

Przyglądamy się także lokalizacji oraz pojawiającej się konkurencji i prowadzonym działaniom promocyjnym.

Dzięki wyżej wymienionym zabiegom, jestesmy wstanie przygotować indywidualny program naprawczy, który rozwiąże wiele problemów i pozwoli wrócić właścicielom na dobre tory.  

Zainteresowany? Napisz do nas.

ZWIĘKSZ SZANSE POWODZENIA SWOJEJ RESTAURACJI NA RYNKU!