Szkolenia dla gastronomii

Szybki Kontakt

Chcemy, by przekazywany materiał był jak najlepiej dopasowany do potrzeb i oczekiwań rynku. Dlatego rezygnujemy ze sztampowych rozwiązań i w miejsce z góry ustalonych programów szkoleń, dla każdego klienta indywidualnie rekomendujemy zakres zagadnień, poszerzający jego wiedzę w danym obszarze.

Sprawdź naszą ofertę

Szkolenie to jedno z najważniejszych elementów podnoszenia kwalifikacji niezależnie od branży. Efektem przeprowadzania ich wśród kadry zarządzającej w restauracji będzie utrwalenie zdobytej wiedzy oraz zapoznanie się z branżowymi nowinkami, natomiast dla pracowników niższego szczebla będzie to bez wątpienia szansa na nowe doświadczenia i rozwój osobisty. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zdobycie nowych lub podniesienie nabytych już kwalifikacji, które pozwolą lepiej zarządzać restauracją, przyczynią się do poprawy relacji z pracownikami oraz lepszej komunikacji z klientem.

Fachowa obsługa sali rozpoczyna się od specjalistycznego przeszkolenia kadry. Personel musi zostać poinformowany o zasadach panujących w restauracji. Profesjonalny wygląd i postawa pracowników to jeden z najważniejszych elementów dobrej obsługi. Kolejnym etapem jest przekazanie umiejętności twardych: elementów sztuki kelnerskiej, obsługi systemu POS, organizacji pracy baru, podstaw baristyki czy sztuki sommelierskiej. Każdy pracownik musi znać zakres swoich obowiązków. Pomagamy restauratorom stworzyć zespół specjalistów w swoich dziedzinach, którzy swoją kulturą osobistą i wiedzą sprzedają markę klientom.

Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie managerom czy pracownikom umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych. Chcemy pokazać jak ważna w obsłudze gości restauracji jest relacja i sposób komunikowania się, tym bardziej że bezpośrednio przekłada się ona na sprzedaż oraz wizerunek lokalu.

Dla wszystkich pracowników mających styczność z klientem przygotowaliśmy osobne szkolenie koncentrujące się na ogólnie przyjętych technikach sprzedaży. Podczas szkolenia skupiamy się na zbudowaniu profesjonalnego profilu pracownika, który doskonale zna się na standardach obsługi gości, a przede wszystkim potrafi dotrzeć do każdego z wymienianych powszechnie typów klientów. Jak wiadomo, każdy gość jest inny, dlatego pokazujemy również jak słuchać klientów i reagować na ich sygnały, także te negatywne.

ZWIĘKSZ SZANSE POWODZENIA SWOJEJ RESTAURACJI NA RYNKU!