Szkolenia z komunikacji

Szybki Kontakt
Osoba do kontaktu

Adam Bekier

Opinie Klientów

Mocną stroną pana Bekiera jest jego wysoki poziom merytoryczny oraz bogate doświadczenie zawodowe.

A. Roszak
Kierownik Działu Personalnego, FAMOT Pleszew Sp. z o.o.

Szkolenia z komunikacji

Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie managerom czy pracownikom umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych. Chcemy pokazać jak ważna w obsłudze gości restauracji jest relacja i sposób komunikowania się, tym bardziej że bezpośrednio przekłada się ona na sprzedaż oraz wizerunek lokalu.

Szkolenie dedykowane dla:

  • właścicieli restauracji
  • managerów
  • pracowników

Oferujemy szkolenia z zakresu:

  • Zasady poprawnej komunikacji wewnętrznej
  • Zasady działania w sytuacji kryzysowej
  • Zasady poprawnej komunikacji międzykulturowej – obsługa gościa zagranicznego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Wizerunek i marka osobista

Zakres szkoleń przygotowujemy indywidualnie na podstawie oczekiwań klienta.

Jesteś zainteresowany? Napisz do nas!

ZWIĘKSZ SZANSE POWODZENIA SWOJEJ RESTAURACJI NA RYNKU!